Merida - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Wouter Verhagen - WaarBenJij.nu Merida - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Wouter Verhagen - WaarBenJij.nu

Merida

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

20 Mei 2009 | Venezuela, Mérida

Ola chicos,

Even een kort bericht van mij omdat het niet zo´n bijzondere week is geweest.
Na Isla Margarita teruggegaan naar de thuisbasis in Playa Colorada. Dat was echt heel erg wennen, iedereen uiteraard de verhalen verteld maar je hebt zo´n mooie trip achter de rug en dan is het primitieve leven en ook weer de vele mensen om je heen echt heel erg wennen.
Heb dus veel gelezen, op strand gelegen, gefitnest, muziek geluisterd en film op mn dvd speler. Iedereen gaat nu zijn eigen weg en de groep is flink uitgedund, de nieuwe groep begint aan haar activiteiten en ik ben bezig met Merida, Coro en het moment dat ik weer in het vliegtuig stap want ook dat naderd nu snel.
Ben nu in Merida, lange vermoeide reis maar alles goed gegaan. Hier is alles veel schoner, groener, ook warm maar meer regen helemaal nu het regenseizoen begint, mooiere huizen en de mensen zijn hier niet zo vreemd met toeristen dus wordt minder nagekeken.
Vandaag en morgen even bekijken wat we gaan doen en hoeveel dagen we hier blijven. Daarna Coro en dan nog een goede week genieten van de zon in Playa.
Als ik deze 2 plekken bezocht heb heb ik alles gezien van Venezuela en zelfs een paar eilanden bezocht en is deze reis meer dan geslaagd geweest.
Kijk dus zeker ook al uit naar 8 juni en de dagen daarna. Iedereen weer zien, vasthouden en verhalen met iedereen delen. Werk zoeken en genieten van de zomer met het schitterende weer.
Later dus een langer bericht met wat ik hier ga doen en wat ik zie van Merida.
Tot snel allemaal.
xx

  • 20 Mei 2009 - 18:44

    Frans & Nellie:

    hay Wouter
    het gaat nog steets goed zo ik gelezen heb al met al druk programma gehad de komende paar weekjes zijn zo voorbij geniet er met volle teugen van zolang het nog kan!!! ps als jij terug bent in holland zijn wij van maandag tot en met vrijdagmiddag weg we zien je hopelijk dan het volgend weekend. wouter gr en tot ziens frans & nellie

  • 22 Mei 2009 - 12:11

    Debbie Bissels:

    hey wouter...
    zo te zien hou je het nog wel ff vol daar!!!
    geniet ervan...
    x

  • 24 Mei 2009 - 10:50

    Grote Broer:

    Woutje,

    Wat een kort verhaal, dat ben ik niet gewend van jou;)

    Geniet nog van de mooie tijd daar dan zal ik proberen om het weer van vandaag en de afgelopen dagen vast te houden voor je!

    Groetjes Thijs en Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Op 15 maart 2009 stap ik in het vliegtuig om het avontuur in Venezuela aan te gaan. Ik ga daar ruim 3 maanden Spaans en Avontuur beleven waarvan circa 1 maand vrijwilligerswerk. De reis zal af en toe zeer back to basic zijn maar het avontuur, de levenservaring, de internationale contacten, de Spaanse les en de natuur & cultuur van Venezuela zullen het hopelijk één grote en schitterende belevenis maken.

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 16705

Voorgaande reizen:

15 Maart 2009 - 08 Juni 2009

Venezuela, Trinidad & Tobago

Landen bezocht: