Isla Margarita - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Wouter Verhagen - WaarBenJij.nu Isla Margarita - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Wouter Verhagen - WaarBenJij.nu

Isla Margarita

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

09 Mei 2009 | Venezuela, Caracas

Buenos dias amigos.

Ik ben weer in het spaanse land. Nu op Isla Margarita, in een heel klein plaatsje in het zuiden, vlak bij het vliegveld en een half uurtje van de ferry.
Gistenmorgen heel vroeg de ferry naar Trinidad gepakt en smiddags het vliegtuig naar Isla Margarita. Taxi aangehouden en voor een schijntje naar deze plaats gereden. Eigenaar is Duits, zijn allemaal appartementjes aan zee.
Deze plaats staat bekend om zijn surfoord. Dit laat ik toch maar aan andere over maar je kunt zwemmen in de zee en de zon is aanwezig.
Het is hier nu totaal geen hoogseizoen dus veel restaurants zijn dicht, kroegjes zijn hier nagenoeg niet en kan ik hier dus heelijk verder gaan genieten van de rust, met een taxi het eiland bekijken en lezen en zonnen.
Woensdag vertrek ik smorgens met de ferry naar het vaste land en ben dan smiddags in Playa Colorada.
Hier is het nu 8.30 in de morgen, ik ga even brood halen en daarna een keertje naar het strand.
Las op internet dat psv grote kans maakt dat het 3e gaat worden, dat zou geweldig zijn. Pak er hier dan toch een pilsje op.
Fijn weekend iedereen, ik heb in dit appartementencomplex standaard internet maar moet deze computer met alle bewoners delen. Om ste beurt dan maar.
Geniet van de lente, ik hier van de zomer en met nog een paar weken voor de boeg kijk ik enorm uit naar 8 juni. Deze weken nog goed benutten, Merida en Coro zien en relaxen in de beach lodge. Daarna genieten van iedereen die ik weer zie in Nederland en bijbuurten met iedereen hoe het met jullie gaat.
Tot snel weer met een mail van mij.
gr.

  • 09 Mei 2009 - 17:13

    Inge:

    Nou woutje, nog héél veel plezier daar! Maak er nog wat van die laatste paar weken. Genietze nog!
    Liefs, Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Op 15 maart 2009 stap ik in het vliegtuig om het avontuur in Venezuela aan te gaan. Ik ga daar ruim 3 maanden Spaans en Avontuur beleven waarvan circa 1 maand vrijwilligerswerk. De reis zal af en toe zeer back to basic zijn maar het avontuur, de levenservaring, de internationale contacten, de Spaanse les en de natuur & cultuur van Venezuela zullen het hopelijk één grote en schitterende belevenis maken.

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 16707

Voorgaande reizen:

15 Maart 2009 - 08 Juni 2009

Venezuela, Trinidad & Tobago

Landen bezocht: